Funkcionalnosti programa za vođenje kozmetičkih salona

Saznajte sve funkcionalnosti i postanite naš partner.

Besplatna prezentacija

Planer i zakazivanje

Lako kreirajte i uredite rezervacije i obaveze

Pratite nove rezervacije u realnom vremenu

Pristupajte kalendaru na svim uređajima

Pozdravite se sa neurednim papirima! Brzo i efikasno upravljajte terminima u svom salonu.

Jako bitno za svaki salon je organizacija zaposlenih i preglednost zakazanih termina. Narcisa Vam omogućava da u svakom momentu imate tačan pregled zakazanih usluga. Lako i jednostavno zakazivanje termina kao i izmene ili otkazivanje istog. Štedi vreme, i naglašava Vašu profesionalnost pred klijentima.

Otvorite planer na bilo kom uređaju

Računar, tablet ili mobilni telefon, svejedno je, Narcisa podržava sve uređaje. Sve rezervacije u kalendaru su sinhrozinovane automatski, prikazujući Vam poslednje izmene. Bilo da ste na poslu ili u pokretu, nikada nećete propustiti ni jednu akciju u vašem salonu. Zahvaljujući opsegu prikaza, možete lako i jasno videti i isplanirati svoje vreme.

  • Preciznost
  • Ušteda vremena
  • Bez preklapanja usluga jednog radnika
  • Tačnost
  • Opciono preklapanje termina
  • Kompletna istorija prethodnih usluga

Upravljanje zaposlenima

Pratite odsustva i raspoloživost Vaših zaposlenih

Pozdravite se sa tabelarnim i papirnim listama

Sinhronizujte zaposlene sa online kalendarom

Raspoređivanje zaposlenih nikada nije bilo lakše.

Zahvaljujući Narcisi, radno vreme zaspolenih i vreme odmora se mogu obraditi u trenutku, uz samo par klikova. Online planer smene dozvoljava vašem timu da bude brz, efikasan i odlično organizovan za sve zakazane termine. Takođe, ova opcija omogućava klijentima da biraju koga od vaših zaposlenih žele da angažuju za svoj tretman.

Izvršite izmene brzo i lako

Sa Narciom, promene radnog vremena ili raspoloživost zaposlenih u različitim tretmanima više nisu problem. Došlo je do nesporazuma? Zaboravljate da stavite nešto na raspored? Sve ove stvari su prošlost sa Narcisom.

Pratite izostanke

Narcisa Vam omogućava da na prvi pogled vidite Vaše zaposlene, da li su bolesni, na odmoru ili jednostavno imaju slobodan dan i da na osnovu toga pravite kapacitetni plan za taj dan/nedelju/mesec.

Upravljajte svojim radnim vremenom digitalno sa Narcisom

Digitalizujte planiranje smene i otarasite se gomila papirologije. Sa samo nekoliko klikova možete kreirati i/ili izmeniti nedeljni plan zaposlenih. Pored svega, sve je toliko olakšano za rad, da možete još brže popuniti svoj raspored nego što očekujete.

  • Unos, izmena, deaktiviranje i brisanje zaposlenih
  • Pregled zarade zaposlenih
  • Određivanje provizije na nivou radnika, radnog mesta, grupe usluga
  • Izveštaj o prodaji po radnicima, artiklima i uslugama
  • Mogućnost pregleda i štampe zakazivanja za konkretnog radnika
  • Dodeljivanje smena i neradnih dana
  • Evidencija prijave i odjave zaposlenih

Izdavanje fiskalnih računa i vođenje blagajne

Jednostavno i brzo izdavanje fiskalnih računa

Direktna integracija sa fiskalnim uređajem

Kompletna evidencija i vođenje blagajne

Direktno izdavanje računa iz kalendara

Narcisa se integriše sa Vašim fiskalnim uređajem i kao takva omogućava izdavanje računa veoma jednostavno. Dovoljno je da kliknete dugme ”Naplata” za odgovarajući zakazan termin i završili ste proces naplate.

  • Kreiranje računa iz kalendara
  • Povezivanje kreiranog računa sa konkretnim radnikom koji je obavio uslugu
  • Povezivanje kreiranog računa sa konkretnim klijentom koji je obavio tretman/e
  • Mogućnost objedinjene naplate za jednog klijenta u toku dana
  • Mogućnost izmene i brisanja računa
  • Mogućnost ograničavanja prava pristupa računima zaposlenima
  • Mogućnost pregleda i izmena svih stavki na računu i zaglavlja računa

Vođenje blagajne

Pored izdavanja fiskalnih računa, Narcisa omogućava kreiranje ulaza i izlaza koji nisu vezani za račune. Uvek možete u par klikova imati trenutni blagajnički izveštaj na ekranu, kao i u štampanoj formi. Videćete svako moguće neslaganje sa mogućnošću brze ispravke.

  • Kreiranje ulaza i izlaza koji nisu vezani za račune (isplata tekućih troškova, računa, nabavljenog sitnog materijala, itd.)
  • Vođenje blagajničkog izveštaja
  • Mogućnost štampe blagajničkog izveštaja
  • Napredna pretraga uplata (po klijentu, dobavljaču, radniku, grupi troškova, salonu, itd.)
  • Evidencija neslaganja uplata

Upravljanje korisničkim nalozima

Potpuna manipulacija administratora aplikacijom

Ograničen pristup zaposlenima određenim delovima aplikacije

Bezbednost od pristupanja radnika nepotrebnim dokumentima

Ograničavanje pristupa delovima aplikacije zaposlenima

Narcisa ima mogućnost manipulacije aplikacijom, koju dozvoljava samo administratorima, u ovom slučaju vama kao vlasniku salona. Vašim zaposlenima isključivo Vi dodeljujete kojim delovima aplikacije će imati pristup.

  • Ograničavanje pristupa delovima aplikacije
  • Dodeljivanje rola korisnicima (potpun pristup, ograničen pristup, itd)
  • Ograničavanje funkcionalnosti pretrage

Kompletno vođenje lagera

Unos svih kalkulacija, popisa i otpisa

Uvid u dostupnost artikala u svakom momentu

Pregled stanja lagera u realnom vremenu

Stanje lagera na par klikova

Sve ono što vam je potrebno vezano za lager i njegovo vođenje, Narcisa ima integrisano. Od unosa kalkulacija do popisa i otpisa. Možete vrlo lako pretražiti lager po opsegu datuma, po magacinu, po radniku ili kojem god drugom filteru koji Vam odgovara. U svakom momentu možete proveriti stanje na lageru kako biste znali šta bi trebalo da nabavite, šta imate na zalihama, ili da li se javio manjak.

  • Unos kalkulacija, popisa, otpisa
  • Mogućnost pretrage lagera po datumu, magacinu, radniku, itd.
  • Pregled stanja artikala na lageru po lokacijama i magacinima
  • Mogućnost pretrage lagera po stanju (manjak, ima na zalihama, nema na zalihama)
  • Mogućnost povezivanja otpisa sa konkretnim radnikom

Mogućnost rada na više lokacija

Pristupanje Narcisi sa bilo kog uređaja

Jednostavno i brzo pristupanje Narcisi sa više lokacija

Samo vam je potrebna Internet konekcija

Jedan salon, dve lokacije?

Nikakav problem. Upravo se u tome ogleda posebnost Narcise. Koliko god salona da imate na bilo kojim lokacijama, ona kompletno pokriva Vaše poslovanje, po principu: jedna aplikacija – bezbroj lokacija.

  • Jednostavan pristup sa bilo kog uređaja i bilo koje lokacije
  • Kompletna tehnička podrška za sve lokacije

Izveštaji i statistički podaci

Generisanje svih potrebnih detaljnih izveštaja

Statistički podaci za određeni period poslovanja

Grafički prikaz svih izveštaja koji generišete

Svi izveštaji na klik

Svaki vlasnik biznisa pokreće biznis sa namerom da isporuči svoje usluge kvalitetno svojim klijentima. Ali u pozadini svega toga je vođenje dokumentacije, pravljenje izveštaja, za šta većina vlasnika nisu vešti da odrade ispravno. Imamo dobre vesti: Narcisa nudi sve potrebne izveštaje dostupne na svega par klikova.

  • Iznos prodatih artikala i usluga
  • Iznos prodatih artikala i usluga po radnicima
  • Iznos prodatih artikala i usluga po grupama
  • Iznos prodatih artikala i usluga po klijentima
  • Izveštaj o radnom učinku
  • Zarada po artiklu ili usluzi
  • Pregled i statistika prodaje po radnicima, mesecima, klijentima, pregled salda klijenata

SMS marketing

Jednostavan i brz način obaveštavanja

Informacije o promocijama i akcijama

Podsetnik o zakazanim terminima

SMS obaveštenja

Ovom funkcionalnošću Narcise možete vrlo lako i jednostavno, direktno iz aplikacije, obavestiti sve Vaše dosadašnje klijente SMS porukom o promociji, popustu, akciji, poslati podsetnik o zakazanom tretmanu ili bilo koju drugu informaciju koju želite da podelite sa Vašim klijentima.

  • Slanje marketing obaveštenja kojim direktno možete povećati prodaju (promocije, popusti, akcije…)
  • Smanjite procenat klijenata koji se ne pojave u zakazane termine, slanjem podsetnika o tretmanu
  • Slanje podsetnika nakon izvršenog tretmana o sledećem zakazanom terminu
  • Slanje email obaveštenja klijentima i zaposlenima

Upravljanje klijentima

Kompletna evidencija svih Vaših klijenata

Loyalty program za Vaše stalne klijente

Kreiranje i povezivanje vaučera sa klijentima

Jednostavno upravljanje klijentima

Narcisa je softver koji pored svih opcija ima i mogućnost upravljanja klijentima. Na jednom, lako dostupnom mestu, skladišti sve što je potrebno da znate o njima. Pomaže da date lični pečat u odnosu sa Vašim klijentima, bez dodatnog gubljenja vremena. Sve relevantne informacije o njima se prikupljaju u procesu rezervacije.

  • Pregled evidencije klijenata
  • Karton za svakog Vašeg klijenta
  • Pregled prometa i salda po klijentu
  • Uvid u nadolazeće rođendane klijenata

Loyalty program za klijente

Loyalty program je osmišljen da dodatno animirate stalne klijente sa ciljem ponovnog vraćanja u Vaš salon i korišćenja nove usluge koju nudite. Iznenadite i oduševite svoje klijente!

  • Članske karte
  • Statusi klijenata (odobravanje popusta klijentima po uslugama i artiklima)

Vaučeri

Sigurno imate verne i zadovoljne klijente koji Vas preporučuju svojim bliskim prijateljima. Ali, postoje i oni koji žele da ih iznenade tretmanom u Vašem salonu. Zato su vaučeri odlična opcija za takve situacije.

  • Kreiranje vaučera
  • Povezivanje vaučera sa klijentima
  • Plaćanje usluga i artikala vaučerima
  • Opcioni prikaz vaučera u blagajničkom izveštaju
Radite sa nama

Želite besplatnu prezentaciju Narcise u Vašem salonu?